Thursday 11 December 2014

BERURUT UNTUK KURUS & BENTUK BADAN MENARIK

Tahukah Anda Berurut Boleh Buat Anda Kurus & Mendapatkan Bentuk Yang Menarik.

URUTAN PECAH LEMAK
Nak menghilangkan berat ni agak mencabar bagi ibu selepas bersalin. Wanita yg baru melahirkan tak boleh diet sembarangan, apatah lagi senaman ikut suka. Di tambah pula dengan adanya baby baru perhatian lebih kpd baby.. Jadi saat ni merupakan saat yang penting dan mencabar, kena pastikan badan sentiasa bertenaga walaupun diet.
Boleh dikatakan seluruh wanita didunia ini mahu mempunyai potongan badan yg menarik & cantik..

Bentuk badan yang cantik bukan sahaja dapat meningkatkan keyakinan diri, tetapi membantu seseorang itu mudah untuk memilih jenis pakaian yang diingini.
Setiap teknik urutan badan membolehkan sel-sel lemak di dalam badan diuraikan. Urutan yang berkesan akan menyebabkan berasa gatal-gatal di bahagian yang diurut. Ia perkara normal kerana menunjukkan proses pemecahan lemak sedang berlaku.

Salah satu cara yang paling cepat untuk menghilangkan selulit adalah URUTAN. Dengan urutan, saliran darah jadi lebih lancar, dan sel-sel lemak boleh lebih mudah dihancurkan.

Jadi tunggu apa lagi.. Jadikanlah urutan sebagai salah satu agen pemecah lemak anda, disamping diet & senaman.. Inshaallah akan nampak hasil jika dilakukan secara berterusan.. Lebih-lebih lagi selepas bersalin. 

Moga perkongsian ilmu ini dapat manafaat kepada wanita diluar sana yg tidak ada bajet besar utk kurus. Untuk kurus & mendapatkan bdn yg menarik tidak semestinya memerlukan bajet yg besar. Jadi jgn bagi alasan kepada diri sendiri untuk kelihatan cantik ok. " Wanita yg kelihatan menarik & cantik adalah wanita yg tahu menghargai diri mereka".. 




No comments:

Post a Comment